Arriba el V Raid Hípic el Ponicat / Taradell

raid hipicEl Club Hípic Ponicat organitza el proper dissabte dia 23 pels voltants de Taradell, un raid autonòmic de promoció amb tres carreres de velocitat controlada P40, P60 i 0 *

Els participants del 0 * seran els primers a prendre la sortida que es realitzarà segons arribada des del Mas el Ricart. Aquesta cursa està dividida en quatre fases dues de 21 quilòmetres i dues més de 20. A continuació serà el torn del P60 prova dividida en tres fases, primera i tercera de 21 quilòmetres i la segona de 20. Els últims binomis a començar la seva carrera seran els inscrits en el P40 que hauran de completar dues fases de 21 i 20 quilòmetres respectivament.

El jurat de camp estarà presidit per Josepa Cañellas, Maria de la Mar López-Atalaya presidirà la comissió veterinària, mentre que Laura Lozano actuarà com a veterinari de tractament. La FCH a nomenat per a aquesta ocasió a l'Anna Maxenchs com el seu representant.