XIV Raid Internacional de Tordera

TORDERA NOVIEMBRE 2021Un bon nombre de genets i amazones es donaran cita, aquest cap de setmana a la localitat de Tordera, per participar als CEI***, CEI** I CEI*, organitzats per Endurance Club Hipic. Paral·lelament es correran tres curses nacionals de categories 3*, 2* i 1*.

La sortida de totes les curses es farà des del Parc Prudenci Bertrana de Tordera. La prova de més categoria correspon al CEI*** on els participants, que seran els primers a sortir, hauran de recórrer un total de 160 quilòmetres dividits en sis fases. Dues fases de 37 quilòmetres una segona de 26 i finalment la quarta de 20 quilòmetres seran les que hagin de completar els participants del CEI** amb un total de 120 quilòmetres, mentre que al CEI* també s'hauran de completar quatre fases, però amb un recorregut total de 103 quilòmetres. Alhora que les carreres internacionals es correran les nacionals.

Enguany el jurat estarà presidit per Fernando Carrillo, acompanyat de Montse Trilla com a vocal i d'Isabelle Tramonti com a jutge estranger. Fernando Uriarte acudirà com a cap de comissaris i tindrà com a assistent Maite Estany. Ignasi Casas presidirà la comissió veterinària i Sandra Civit ho farà a la de tractament.