Torna el Raid de Santa Susanna

raid sta susanna 2021Aquest cap de setmana tindrà lloc el 68º  Raid Internacional Barcelona - Santa Susanna , CEI3 *, CEI2 *, CEI YJ*  i CEI1 *. Enguany el programa es completarà amb tres carreres nacionals d’1*, 2* i 3*

Endurance Club Hipic l'encarregat de l'organització del raid que com cada any tindrà el suport de l'ajuntament de la localitat. El raid començarà el divendres dia 3 a primera hora del matí amb el CEI * i el CEI YJ*on els participants hauran de completar 100 quilòmetres dividits en tres fases. La prova de major recorregut serà la corresponent a l'CEI3 * que es correrà en dos dies amb tres fases en cada un d'ells recorrent els participants un total de 180 quilòmetres. El CEI2* tindran un total de 148 quilòmetres, també dividits en sis fases durant dues jornades. Alhora que les carreres internacionals es disputaran les proves nacionals.

Els oficials que formaran part d'aquesta nova edició seran, Rafael Garrido com a president del jurat i Fernando Carrillo el cap de comissaris. Fabrizio Pochesci (Itàlia) assistirà com veterinari estranger, mentre que Carlos Ponferrada presidirà la comissió veterinària i Ignasi Casas actuarà com a president dels veterinaris de tractament.