10º Raid de les Gavarres

40654359 10217674851925333 599501254686670848 oAquest proper dissabte, es celebrarà la 10º Edició del RAID de les Gavarres una competició que tindrà un total de tres categories 0*, VC-60 i VC-40 i estarà organitzada por Associació Promoraid

A la categoria de 0*, els binomis s’enfrontaran a un total de quatre fases per recórrer els 82 quilòmetres de distància. A la primera fase, els participants recorreran un total de 24 quilòmetres, una segona de 17, una tercera, novament, de 24 quilòmetres de distància, per tancar amb una fase de 17 quilòmetres. A la prova VC-60, el recorregut estarà dividit en tres fases, la primera i la tercera de 24 quilòmetres, mentre que la segona serà de 17 quilòmetres, per completar d’aquesta manera els 65 quilòmetres de recorregut. A la prova VC-40, tindrà dues fases, amb una primera de 24 i una segona de17 quilòmetres, En aquesta 10º Edició, el Jurat estarà conformat per Antonio Garcia Gordillo com a president, Jordi Albets i Roser Xalabarder com a vocals, mentre que Francesc Esteve exercirà les funcions de Delegat Federatiu. La comissió veterinària estarà presidida per Mª Angeles Delgado.