Dia daurat per al Raid català al Campionat d'Espanya

raid podio campeonato de España 2022El cap de setmana passat es va disputar la XV edició del Raid de Tordera.

Cinc curses internacionals, una d'elles de 160 km, que era a la vegada, Campionat d'Espanya i que es van celebrar als voltants del parc Prudenci Bertrana de Tordera. El Campionat, que va començar divendres, a les 06:00h, amb 6 fases de 37, 26, 37, 20, 20 i 20 quilòmetres.

Els genets catalans que van pujar al podi final del Campionat van ser els següents: María Àlvarez i Cinetik de Becherel, que van completar el recorregut en 7 hores 34 minuts i 2 segons, aconseguint la primera posició i seguida per Gil Berenguer amb Akim Cabirat, que van a finalitzar en 7 hores 34 minuts i 3 segons ,que li va servir per a aconseguir la plata del podi individual.

En la competició per equips Catalunya es va fer també amb l'or gràcies a l'equip format per Gil Berenguer (segona posició), Anna Soler (quarta posició), Fátima Manubens (setena posició), els altres dos integrants de l'equip, David Fernández i Josep Costa, van ser per malauradament eliminats.

Amb aquests resultats, Catalunya confirma l'alt nivell en el qual continuen els esportistes de Raid, actuals campions mundials de la disciplina. Dissabte 16 d'abril se celebrarà el campionat d'Espanya de menors a Vic, on podrem comprovar si el nostre planter segueix els passos dels adults.