Tot a punt pel Sopar i entrega de premis de Raid

El proper 10 de juny, la Comsolana de terissió de Raid de la FCH, organitza de nou, el sopar anual amb entrega de premis per als esportistes de Raid.

El sopar se celebrarà a l'Hotel La Solana de Ter de Ripoll, i acollirà l'entrega de premis als medallistes de la disciplina del Campionat de Catalunya, d'Espanya, Interautonomies, Europeus i Mundials, tant individual com per equips, així com els tres primers classificats en el ranking de la Copa Catalana 2021. També es farà entrega de diplomes als guardonats del 2020 que no van poder ser reconeguts en el seu moment, al no celebrar-se sopar a conseqüència de les restriccions pel Covid-19.

Tots aquells que heu de recollir el vostre premi, podeu fer la reserva pel sopar abans del 5 de juny.   Aquí teniu el menú a escollir i les dades de contacte per fer-ho:

Us hi esperem. Animeu-vos.!!!