Mariona Ubiñana & Astro Jet Peu, guanyadors del 0* al Raid de Centelles

RAID DE CENTELLES El passat cap de setmana es va celebrar a Centelles, els raids de promoció 40, 60 i 0* així com la prova no oficial de 20km.

A les 07:00 del matí es va donar el tret de sortida a la prova de 80km, que finalment va guanyar Mariona Ubiñana amb Astro Jet Peu, que va WhatsApp Image 2022 07 18 at 12.07.27 PMaconseguir completar el recorregut en 06:11:11. Amb una mica més de dos minuts de diferència li seguia Mariona Fabre amb KZ-Maquia, i amb un temps de 06:15:09, Oriol Magrinya i Bambi de Belene tancaven el podi amb la tercera posició.

Mitja hora més tard, a les 07:30, donava principi la prova de 60km que va estar molt més renyida, amb tot just 11 segons de diferència entre la primera i tercera posició. La guanyadora de la prova va ser Mireia Pedemonte amb Shagya Buzavirag, que van finalitzar amb un temps de 04:41:16, seguits per Minna Kostiainen amb Rania del Rieral i Martirià Corbalan amb Triden Peu, en segona i tercera posició.

Conjuntament a la prova dels 60 km es va celebrar la de 40 km, que va comptar amb la participació de 76 binomis i que va ser guanyada per Marc Rabeya & Klondike de Maqui en un temps de 02.56:32 i seguit per Alba Ricart Roca & Vallkim de Pasille (03.02:30) i Jordi Merino Seuma amb Djedaill Estarabian (03.02:35)

Finalment, com a novetat, es va introduir una prova no oficial de 20 km en la qual va haver-hi tres binomis participants, Mart Musach & O'Baixen Hera, Martí Ballesteros & Farandula-Farrera i Gerard Ballesteros & Feerwerdshoeve's Dafydd que van quedar en primera, segona i tercera posició respectivament.