Alex Luque, nou Campió de Catalunya de Raid

• Categoría: Raid

Alex LuqueEl passat cap de setmana es va celebrar a l'entorn del Raid internacional de Santa Susanna, el Campionat de Catalunya de Raid.

L'esdeveniment va comptar amb un gran nombre de participació de genetes de diverses nacionalitats.5198b590 9972 4ca7 900e 9f924bc5b9ae

A nivell absolut individual, l'Or va ser per a Alex Luque amb Ferkad el Meissane, la plata per a María Dulcet Molina amb Ga Eira, i el bronze per a Alex Crivillé amb Kalifornia Al Payral.

Per equips, Alex Luque va tornar a repetir l'Or al costat d'Angel Soy Coll, Alex Crivillé i Joan Moret.

A la categoria Júnior, l'Or va ser per a Clara Latorre i Egipte Cost, seguida per Alex Maxenchs i Albert Juanola, que van ocupar la segona i tercera posició respectivament.

Durant l'entrega de premis del Campionat i dels CEI*, es va atorgar la medalla d'Or de la RFHE a Eduard Xalabarder, històric del raid espanyol i mundial, i figura clau a la disciplina de Raid, pels seus mèrits i trajectòria en pro del Raid.  La seva nissaga en el món del Raid continua amb la seva filla Roser Xalabarder i els seus nets: Andreu, Laura, Marta i Roger.

Medalla Or Eduard Xalabarder