Jaume Puntí i Echo Falls, bronze al Campionat del Mon de Raid

• Categoría: Raid

podi del campionat del món de Raid 2023El ja tres vegades Campió del Món amb l'equip espanyol ha aconseguit una altra gran victòria per al seu palmarès en aconseguir la medalla de bronze a Butheeb.

La prova de 160km, dividits en sis bucles, va comptar amb la participació de 121 genets i amazones de tot el món, encara que l'exigència de la carrera, especialment el terreny, va tenir com a conseqüència que jaume puntí, bronze al campionat del monnomés 44 binomis acabessin la carrera.

Els membres de l'equip portaven des de desembre entrenant al desert per a poder afrontar la carrera en la millors condicions possibles, no obstant això l'increment de les temperatures i una lleu coixera va obligar a tres dels nostres genets a retirar-se, deixant a Omar Blanco i Jaume Puntí sols en el sisè bucle.

A la recta final Sa Majestat Sheikh Nasser Al Khalifa, després d'un emocionant sprint final, es va fer amb la medalla d'or mundial. Un genet emiratí va obtenir la medalla de plata i finalment Jaume Puntí  va aconseguir la medalla de bronze. El segon genet espanyol, Omar Blanco, el va seguir des de molt a prop, en una sisena posició.

Un nou èxit de Jumas Team, enhorabona!