Curs d'homologació de Jutges territorials de Raid a Jutges N1 i seminari d'actualització

• Categoría: Raid

raid saserraLa Federación Catalana d'Hípica, convoca el curs d'homologació de Jutges Territorials a Jutges Nacionals de Nivell 1 de Raid coordinat per la Federació Catalana d'Hípica amb el Comitè Tècnic Nacional de Jutges.

A aquest curs podran accedir jutges territorials que desitgin ser promocionats a Jutges N1 i jutges territorials que desitgin participar al seminari per a mantenir la categoria.

El curs comptarà amb dues fases:

1. Questionari teòric, no presencial
  2. Examen, no presencial

Els interessats hauran d'enviar la còpia de la transferència a l'e-mail Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo. i Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo. abans del 20 d'octubre amb el nom complert del jutge.

Adjuntem la convocatòria amb tota la informació: