Es celebra la I Jornada de Valoració de l'equip català de Volteig

clinicEl passat dia 15 de març, es va celebrar a Girona la 1a Jornada de valoració tècnica per a l'equip català de volteig i que va comptar amb la presència dels membres del Club de Volteig de Girona i del Poni Club Girona.

A càrrec de les puntuacions, que van ser excel·lents, estaven Diane Fraser, coordinadora de la Real Federació Hípica d'Espanya (RFHE) i Caterina Marques, jutge nacional. La Jornada, en un principi s’havia de realitzar a les instal.lacions del C.E. Centre del Cavall a Aiguaviva però, a causa del mal temps que va assolar les comarques gironines durant aquell cap de setmana, va obligar a traslladar aquesta jornada  a la pista coberta del  Club Hípic Centaure de la localitat de Salt, un club de referència d’aquesta disciplina i considerat per molts com el bressol del Volteig a Espanya.

El desenvolupament de la Jornada va començar rebent als voltejadors, entrenadors i als tècnics i amb la sorpresa de la visita de la medallista d'or en el CTO Espanya 201,4 Layla Freser. Freser,  va acompanyar els voltejadors durant tot el dia, donant-los suport i motivant-los en les seves actuacions.

En aquesta Jornada, van formar part com a participants: Alex Fuentes, Laura López, Mireia Nadal, Lidia Pla, Nora Pozo, Marina Gorraiz i Ivet Rodríguez.