Tres medalles catalanes en el Concurs de Volteig Open de Madrid

IMG 4129_2Èxit català en el concurs de Volteig Open celebrat a Madrid durant el darrer cap de setmana, després de que els catalans sumessin un total de tres medalles en aquesta competició amb un balanç de dues medalles d’Or i una d’Argent.

Tot i ser el debut en aquest tipus de competició dels catalans, aquests van respondre d’una manera excepcional enduent-se un total de tres medalles i demostrant el gran nivell, tant per equips com en individuals, que s’està assolint a Catalunya en els darrers temps.

En individuals, va destacar la medalla d’Or d’Àlex Fuentes en la categoria Nivell 1 i la meritòria cinquena posició aconseguida per Laura López en la categoria de Promoció 3. Per equips, l’equip català format per Laura López, Lidia Pla, Nora Pozo, Marina Gorraiz i Ivet Mallarach, va obtenir la medalla d’Or en Promoció 1, mentre que per parelles, la catalana formada per Lidia Pla i Nora Pozo, va obtenir la medalla d’Argent per parelles en categoria Promoció 3.