Catalunya suma quatre medalles en el Campionat d’Espanya de Volteig

Podio-Campeones-de-España-de-Volteo-2015La XIV Edició del Campionat d’Espanya de Volteig, que s’ha celebrat en el CECYL (Segòvia), ha estat molt positiu pels interessos dels genets i amazones catalans, que han sumat en aquest campionat un total de quatre medalles, amb un balanç de dues medalles d’Or i dos Bronzes.

Per equips, l’equip de Volteig de la Federació Catalana, s’ha proclamat campió d’Espanya de la categoria Promoció Pas/Pas, després d’obtenir una puntuació final de 5.792 punts, seguits del Club de Volteo Star I de Madrid, que va obtenir la segona posició amb un total de 5.379 punts, completant el podi l’equip del Club de Volteo Star II de Madrid amb un resultat de 5.006 punts.

La segona medalla d’Or va arribar gràcies a la participació d’Àlex Fuentes, que va conquerir l’Or a la categoria Nivell I Galop. Fuentes, va obtenir l’Or amb un total de 6.762 punts, seguit d’Alejandro Sánchez (5.731) i de Joaquim Morel (5.596).

En quant a les medalles de Bronze, aquestes van arribar a les categories de Promoció 3 Galop/Pas i en Individual Femení Sènior Promoció 3 Galop/Pas. A la primera categoria, el Bronze va recaure en la parella formada per Lidia Pla i Nora Pozo, amb un total de 5.457 punts, mentre que a la segona categoria, l’amazona, Laura López obtenia el Bronze amb un total de 5.762 punts.