Vols que un jutge FEI 4* et jutgi a casa?

dressage tour

Equi for All ha ampliat la data límit al 18 de febrer, per a enviar els vostres videos i participar a la primera part del Dressage Tour.  Encara estàs dubtant si participar -hi?

Linda Swande impartirà el clínic dels Campions de les Lligues de DC FCH

linda swande campions lligues fchLa FCH convoca als guanyadors de les lligues DC FCH 2023 a desenvolupar les seves habilitats mitjançant una tecnificació dirigida per l'amazona i entrenadora internacional, Linda Swande.

Avís a participants de la final de les Lligues de Doma 0* i 1*

lligas FCHAquest cap de setmana podrem assistir a Can Vila al desenllaç de les finals de les Lligues FCH de Doma Clàssica de 0* i 1*.

La final de la Lliga de Doma, et pot portar a Disney!

Bella 95 dressage rider in front of disneyland paris castle rea 893ddfbb 0e99 4411 b688 9604768771e5La FCH té el plaer d'anunciar un premi increïble. Aquells que compleixin amb els requisits per a la final de la Lliga de Doma es trobaran automàticament inscrits en el sorteig exclusiu d'un viatge a Disney París.

Convocatòries de la RFHE per als grups de treball de menors i cavalls joves

convocatories clinics rfhe cavalls jovesLa setmana passada la RFHE va publicar les convocatòries per als clínics d'inici de temporada de cavalls joves i menors de Doma

La FCH de dol pel traspàs d'Alejandro Zunszain

crespon negroAhir ens va deixar l'Alejandro Zunszain Dominguez, excel.lent company i cap de pista de la nostra federació.

Nou curs de Promoció a Jutge Nacional N1 de Doma

doma clasica jutge promocióLa RFHE informa del curs per a promoció a Jutge Nacional N1, convocat per la Federación Hípica Balear, i obert a jutges d'altres federacions.

Ja tenim als nous guanyadors de les Lligues de Doma 2023

lliga catalana doma El passat cap de setmana, els millors binomis de cada categoria es van enfrontar durant les finals de la Lliga de Doma, celebrades a Can Vila.

Magí Mateu nou campió de Catalunya absolut de doma Clàssica

Cto Cat DC2023L'Hípica Can Vila de Barcelona va estat l'escenari durant els dies 12 i 15 d'octubre, del Campionat de Catalunya de Doma Clàssica 2023.