CDT1 * + CDT0 * + CDTP nocturn a Aiguaviva

Aiguaviva HipicA Girona, concretament al Aiguaviva Hípic, tindrà lloc el proper dissabte dia 1 d'agost un concurs territorial de doma clàssica amb tres categories, 1 *, 0 * i paraeqüestre que començarà al capvespre per evitar la calor

CDN*** C.A.V.A. + Copa ANCCE

CAVA CARICIAEl Club Hípic Sant Marti Vell acollirà el proper cap de setmana un concurs nacional de doma clàssica, categoria 3 *, puntuable per a la Copa ANCCE

Celebrat un nacional de doma clàssica

olerdola julioDurant el cap de setmana va tenir lloc a Sant Miquel d'Olerdola un concurs nacional de doma puntuable per a la Copa ANCCE

Èxit de participació en la tornada a la competició del C.A.V.A

CAVA julio 2020 minAquest cap de setmana EL Club Hípic Sant Marti Vell ha organitzat un Nacional de Doma 3 *, puntuable per a la Copa ANCCE,  amb més de noranta sortides a pista diàries.

Preseleccions per al Campionat d'Europa DC

DC apoyoLa RFHE ens remet les convocatòries dels preseleccionats per als Campionats d'Europa de Doma Clàssica 2020 de les categories U25 i Joves Genets, que tindrà lloc a Budapest els dies 16 al 21 d'agost

A Tarrega i Las Lunas es gaudirà de la doma clàssica

cono domaDues dobles concursos de doma se celebraran aquest cap de setmana a Catalunya, concretament al dissabte 18 al Club Escola Hípica Tàrrega, i a la Yeguada Las Lunas el diumenge 19

Sant Miquel d'Olerdola continua gaudint amb la doma

olerdola julioSant Miguel d'Olerdola tornarà a acollir aquest cap de setmana un concurs de doma clàssica organitzat per L’Associació Amics del Cavall de les Comarques de Tarragona, però en aquesta ocasió es tracta d'un doble territorial de 0 * i 1 *.

Preseleccions per al Campionat d'Europa DC menors

doma patasAdjuntem les convocatòries dels preseleccionats per als Campionats d'Europa de Doma Clàssica 2020 de les categories Children i Junior, que tindrà lloc a Budapest els dies 9 al 14 d'agost

Horaris Pla de Tecnificació Doma Clàssica "ACTUALIZAT"

12188 home defaultDavant els dubtes que ens heu transmès sobre els horaris de l'actuació del PNTD Barcelona1, que tindrà lloc a Arroba Ganaderia el proper cap de setmana, i les necessitats presencials de les diferents activitats, la RFHE ens remet la següent informació addicional que esperem us resulti d'interès.