Modificació de dates del Campionat d'Espanya de Doma de Menors

RFHE logoLa Comissió Delegada de RFHE  ha aprovat la modificació de les dates del Campionat d'Espanya de Doma de Menors, que se celebrarà del 22 al 25 de setembre a les instal·lacions del CH Las Cadenas  (Madrid).

Tot està a punt a Vidreres per les finals de les lligues de DC

Vidreres 11 marzo 2018La final de les Lligues de Doma Clàssica de 0 *, 1*, Paraeqüestre i Ponis aquest any se celebraran a les instal·lacions del Club Hípic Vidreres a Girona, durant el proper cap de setmana.

Las Lunas va celebrar els seus concursos de tardor

can vila socialDos concursos de doma s'han celebrat el cap de setmana a Sant Esteve de Palautordera, concretament a la Yeguada Las Lunas.

Celebrades les finals de les lligues de DC

5c948ba3 b4ed 48e2 9142 54e33a20065bLes instal·lacions d’EquipVidreres van acullir el cap de setmana 11 i 12 de desembre la Final de les Lligues de Doma Clàssica 0* i 1*

OBERTES INSCRIPCIONS CAMPIONAT CATALUNYA D.C

Cto Cat DC menores  Us recordem que ja estan obertes les inscripcions pel Campionat de Catalunya de Doma Clàssica, que se celebrarà a Hipica Can Vila, els dies 17-19 de desembre.

Doma clàssica al Rosper

caricia rosperEl Club Hipic Rosper a Vilanova i la Geltrú va celebrar diumenge passat un doble concurs territorial de doma clàssica, categories 0* i 1*

Suspès el campionat de doma clàssica

medallas1La FCH d'acord amb la vocalia de doma clàssica i el CO, ha decidit suspendre el Campionat de Catalunya de Doma Clàssica Absolut, Cavalls Joves i Doma Adaptada 2021, per no arribar el nombre mínim de participants per a celebrar-lo.

Dos concursos de doma a Barcelona

doma letra pLa província de Barcelona gaudirà el proper diumenge 28 de la doma clàssica, concretament a les instal·lacions del Club Hípic Rosper, a Vilanova i la Geltrú, i a la Yeguada las Lunas a Sant Esteve de Palautordera.