CDT1 * + CDT0 * + CDTP nocturn a Aiguaviva

aiguaviva1A Girona, concretament al Aiguaviva Hípic, tindrà lloc el proper dissabte,  últim dia de juliol  un concurs territorial de doma clàssica amb tres categories, 1 *, 0 * i paraeqüestre que començarà al capvespre per evitar la calor

Clínic per als guanyadors de les lligues 2021

cartel clinic DC ligasLa vocalia de doma clàssica de la FCH ha convocat un clínic de tecnificació, que es realitzarà en el CE Vidreres els dies 18 i 19 de desembre, per als guanyadors de les lligues CDT0*, CDT1* i Paraeqüestre.

Campionat Europa U25 Doma Clàssica 2021

doma 028Cristina Wagemans amb “Ellington” i Adan Esterlich amb “Goldwyn BCN” preseleccionats per a representar a Espanya en el Campionat d'Europa U25

Cursos per a aprendre a trenar

foto curso trenzadoLa vocalia de doma clàssica de la FCH ha organitzat uns cursos de trenat per a totes aquelles persones, federats o no federats, que estiguin interessats a aprendre.

Beatriz Ferrer-Salat i “Elegance” estaran en la final dels JJOO

Ferrer Salat TokioL'Equip Espanyol de Doma Clàssica va aconseguir estar entre els 8 millors del Gran Premi dels JJOO de Tòquio, passant a la final i garantint-se ja, el menys, el diploma olímpic.

CDN** VERANO en Sant Marti Vell

cava 014El C.A.V.A. acollirà aquest cap de setmana dissabte i diumenge, un nou concurs de Doma Nacional a les seves instal·lacions i que en aquesta ocasió serà de categoria 2*, puntuable per la Copa ANCCE, paral·lelament es disputarà un concurs per Ponis.

Equips FCH de doma clàssica menors

conos con letrasTots els interessats que desitgen formar part de l'equip de la FCH en el Campionat d'Espanya de DC Menors han de presentar la sol·licitud abans del 24 d'agost 2021.

Celebrat el CDN** del CAVA

cava 014Durant dues jornades gairebé un centenar de binomis s'han donat cita en el Club Hipic Sant Marti Vell per a participar en el CDN2*, puntuable per a la Copa ANCCE.

Celebrats el CDT1 * + CDT0 * a Can Vila

C70A7729 e1574350595762Dos concursos de doma clàssica es van celebrar diumenge passat a Sant Esteve de Palautordera organitzats per Yeguada Las Lunas, disputant-se un total de 12 proves.