Doma Clàssica a L'Escola Pony Club Granja i al C.A.V.A

Foto DC A.AlvarezSUSPESOS Dos triples concursos territorials de doma clàssica tindran lloc el proper diumenge 28 un a Barcelona i l'altre a Girona, CDT0 *, CDT1 * i CPEDT0 *

En els dos concursos se celebraran les proves corresponents al 0 * que són AP prèvia, AP i les represes 1, 2, 3 i 4. preliminar 4, 5, 6 i 7 anys, Alevins Equips, Infantils Equips, Juvenils 0E Equips , Juvenils Equips, Clàssica 1 i Sant Jordi són les que formen part del CDT1 * i a més el CPEDT0 * que tindrà proves per a tots els graus.

El Jurat en de l'Escola Pony Club Granja estarà format per Marta Condeminas com a president, Albert Massuet, Manuel Ortiz i Monica Carbonell com a vocals. La FCH ha nomenat com el seu representant a Socors Blas.

Lluis Fabregat presidirà el jurat a Sant Marti Vell, acompanyat de Meritxell Pontes, Clare Benmayor, Jordi Pontes, Oscar Vives i Carles Cid que exerciran de vocals. Carlos Gracia assumirà les tasques de delegat federatiu.