Tot està a punt a Can Vila per a la Final de les Lligues de DC

cartell lligues 2018 copiaLa final de les Lligues de Doma Clàssica de 0 *, 1* i Paraeqüestre aquest any se celebraran, igual que el passat, a les instal·lacions de l'Hípica Can Vila a Sant Esteve de Palautordera, Barcelona, durant el proper cap de setmana.

El dissabte 8 tindrà lloc la final de la Lliga 0 * celebrant-se les proves corresponents a aquesta categoria, AP prèvia, AP i les reprises 1, 2, 3 i 4.

Benjamins, Alevins Equips, Open 1, Infantils Equips, Open 2, Juvenils 0E Equips, Juvenils Equips, Clàssica 1 i Sant Jordi són les proves que formen part de la final de la Lliga 1 * que se celebraran el diumenge 9.

Referent a la final de la lliga Paraeqüestre es disputaran tres proves, Nivell 0 Reprise AP Prèvia I (pista 40x20), Grau IV Open (pista de 60x20) i Grau VI A (Pista 40x20). Les proves seran jutjades per l'equip de jutges de l'1 *.

El jurat per a la final del 0 * estarà format per Meritxell Agramunt com a president, Dominique Grillot, Manuel Ortiz, Oscar Vives, Carles Cid i Paquita Kriens com a vocals. Eva Maria Lopez assumirà les tasques de delegat federatiu.

Mª Jose Vignau ha estat l'escollida per presidir el jurat de la final de la lliga 1 * que estarà acompanyada pels vocals Barbara Regas, Dominique Grillot, Meritxell Agramunt, Albert Massuet i Meritxell Pontes. Com a representant de la FCH assistirà Socorro Blas.