II Congrés per a la Unificació de Criteris i Anàlisi dels jutges de DC

Aquest congrés es convoca amb la finalitat de fer un balanç de l'any finalitzat en el que a matèria de formació i aplicació dels coneixements propis de la funció del jutge en pista es refereix i de la seva formació global tècnica que porti a una posada en comú, així com en la recerca d'una major objectivació del posicionament de les notes avaluadores dels exercicis en la competició.

El congrés tindrà lloc el dissabte 2 de febrer a la Sala de reunions oferta per la FHM al carrer Salas de los Infantes nº 1, Edifici "El Barco" de Madrid, la direcció del mateix correrà a càrrec de Francisco Guerra Diaz, que estarà acompanyat pels jutges Mariano Santos Redondo, Juan Carlos Campos Escribano i Miguel Jordà Forteza.

Informació del congrés i full d'inscripció