CDT0 * + CDT1 * a Barcelona, Girona i Tarragona

doma 004Tres dobles concursos territorials de doma se celebraran aquest diumenge a Catalunya. A la Hípica Can Vila de Sant Esteve de Palautordera, al Connemara Pony Club situat a Sant Mori i al QMT de Reus.

En els tres concursos se celebraran les proves corresponents al 0 * que són AP prèvia, AP i les reprises 1, 2, 3 i 4, més les que formen part del CDT1 * que són, preliminar 4, 5, 6 i 7 anys, alevins Equips, Infantils Equips, Juvenils 0E Equips, Juvenils Equips, Clàssica 1 i Sant Jordi.

El jurat de Can Vila estarà presidit per Paquita Kriens, Meritxell Agramunt, Maria del Mar Reguero de la Poza, Barbara Regas i Albert Massuet serà els vocals. Socorro Blas assistirà com a representant de la FCH.

Carlos Gracia serà el president del jurat al Connemara Pony Club, acompanyat d'Anna Madroñal, Dominique Grillot i Jordi Albets que exerciran de vocals. Marta Condeminas assumirà les tasques de delegat federatiu. A Reus la presidència del jurat recaurà sobre Nadine Thomas. Jordi Pontes i Meritxell Pontes seran els vocals, mentre que Eva María López actuarà com a representant de la federació.