Bona participació al Connemara Pony Club

Connemara 10 febreroL’estrena de la temporada 2019 a les competicions de Doma Clàssica a Girona, es va fer al Connemara Pony Club de Sant Mori.

Un total de 64 sortides a pista, entre el CDT0* i el CDT1* primera prova de la IV COPA ACCEGi  JANEQUÍ.  Totes dues competicions també eren puntuables per les lligues de Doma 0* i 1* de la Federació Catalana d’Hípica.

La competició es va desenvolupar en una  sola pista i es va iniciar amb les proves de pista de 60 x 20 corresponents al CDT1*. La prova gran del dia, la reprise San Jorge, se la va adjudicar Mar Nogué amb Teran per davant de Clara Cuffi Sot amb Raton Sol. La reprise d’alevins va ser la que va comptar amb mes participants, amb un total de vuit participants i dos de la prova Open. Se la va adjudicar Nora Coll Nogué amb Phoskito amb una mitja per sobre del 70%. A la resta de proves es va donar un bon nivell per tractar-se del primer concurs de l’any.

Pel que fa a la competició del CDT0* es va registrar un total de 36 sortides a pista, repartides en sis nivells. La participació més important es va donar a la Reprise 1 amb un total de  nou inscrits i a la Reprise AP Previa amb vuit sortides a pista. Es va estrenar la nova reprise 2 que aquest any ha renovat el seu traçat. Es va notar la novetat pels nombrosos  errors que van tenir el participants en aquesta prova.

Font: APISTA

Fotos: Antoni Valentí