Doma Clàssica a Girona

EquividreresQuatre concursos territorials tindran lloc el diumenge dia 3 al Club Hípic Vidreres, per ponis,  categories 0 * i 1 * i paraeqüestre.

En total durant la jornada es disputaran les sis proves corresponents al 0 *, AP prèvia, AP i les reprises 1, 2, 3 i 4. Preliminar 4, 5, 6 i 7 anys, Alevins Equips, Infantils Equips, Juvenils 0E Equips, juvenils Equips, Clàssica 1 i Sant Jordi són les que formen part del CDT1 *. En el concurs de ponis hi haurà proves per a totes les categories i en el Paraeqüestre per a tots els graus.

El jurat per a tots els concursos estarà presidit per Dominique Grillot. Barbara Regas, Lluís Fabregat, Anna Madroñal, Eva Maria Lopez i Manuel Ortiz seran els vocals i Leonor Victòria Brozgol assumirà les tasques de delegat federatiu.