Esparreguera va celebrar els seus concursos de doma

9-PODIUM-R-3 A les 9:30 h de diumenge, va començar al C.H. Esparreguera la reprise preliminar 4 anys primera prova del CDT1 *

"Luciano" muntat per Josep Castells va finalitzar la preliminar 4 anys amb una puntuació mitja de 63,000%. Xenia Serrano i "Bolero" van obtenir un 63,031% proclamant guanyadors en Juvenils Equips, seguits de Marta Roses amb "Music la Devesa" (62,929%) i Julia Cortes amb "Idocus van Noordwijk" (61,823%). Dos participants van realitzar la Clàssica 1, Carlota Piguillem amb "Fleurine" i Claudia Fajarnes amb "Arrogante Cre" finalitzant amb millor puntuació la primera. Amb una mitjana de 61,603% finalitzava la seva participació Claudia Pomer amb "Stela" en Infantils Equips, mentre que amb 62,726% ho feia Nuria Planas amb "Beirut" en Juvenils 0 * Equips.

Pel que fa al 0 * es van disputar cinc proves. Tres participants van prendre part en l'AP Ponis Daniela Pérez amb "Lluna" (69,200%), Mireia Romero amb "Índia" (68,250%) i Sofia Pérez amb "Lluna" (67,650%). La prova més concorreguda de la jornada va ser l'AP Cavalls on la victòria va ser per  Aitana Osorio muntant a "Tenor VIII" amb una mitjana superior al 71%. Segona posició per  Maria Ceniceros amb "Tenor VIII" (70,500%) i Maitane Roche amb "Ocle" (70,450%) va finalitzar tercera. Les millors puntuacions de les reprises 1, 2 i 3 van ser per Jael Giménez i "Jamaica de la B" (62,500%), Berta Ramos amb "Legendario Reni" (57,788%) i David Pubill amb "Galan" (66,000%) respectivament.