Celebrat un concurs de doma a Lleida

CDT0 SANUY 7 abril 2019A les instal·lacions del Club Hípic Sanuy es va celebrar diumenge un concurs territorial de doma clàssica categoria 0 *

La jornada va començar a les 10 h. amb Natalya Zakrevskaya i "Cariñosa CXCVI" que van realitzar la Reprise 3.  A continuació, va ser el torn dels participants de la Reprise 1 on les tres primeres posicions van ser per Duna Foix García amb "Cuca", Regina María Gil Moreno amb "Henry Mc Callagan"  i Ares Bellera amb "Casirado" primera, segona i tercer respectivament.

Victòria de Marçal Piro Patau i "Kira HDB" a la Reprise 2, seguit de Pol Roqueta Clave amb "Hito CP" i Albert Hermoso Farràs amb "Aldebaran MTO" . A la Reprise AP la primera posició va ser per  Ona Soldevila Roca muntant a "Rayo", segona posició per Noa Moya Guerrero amb "Kiara", mentre que Mariona Lunar Cererols amb "Cendra" va ocupar la tercera plaça. El concurs va finalitzar amb la sortida a pista de Romina Escuer Colomina amb "Miss de Siva" que va fer l'AP Prèvia.