Celebrat el Memorial Jose Miguel Gan Gil

tm Logotipo de Hipica Terra FermaDins dels actes programats de la Festa Major de Lleida per al diumenge dia 12, va tenir lloc un concurs territorial 0 * de doma, organitzat per Club Hípica Terra Ferma.

Sis proves van formar part del concurs que va començar amb la Reprise AP a les 11:00 h. La guanyadora d'aquesta prova va ser Ona Soldevila muntant a "Rayo" que va finalitzar amb una mitjana de 67,800%, la segona posició va ser per  Ainhoa ​​Roige amb "Lady" (66,350%) i Maria Ercilla amb "Conto" (65,700%) va finalitzar tercera . La millor puntuació de l'AP Prèvia va ser per  Edgar Creu i "Max" (71,400%), Sara Obiols va ser segona també muntant a "Max" i la tercera posició va ser per  Noa Carreño que va muntar a "Fusco 50% JC".

Ana Casal amb "Miss de Siva" (64,348%), Regina Mª Gil Moreno de Mora amb "Henry Mc Callagan" (63,478%) i Enoa Fernández amb "Mel" (60,327%) van ocupar les tres primeres posicions a la Reprise 1. Natalya Zakrevskaya i "Coffee to Go" (60,385%) van ser els millors en la Reprise 2, mentre que muntant a "Cariñosa CXCVI" va ser l'únic binomi que va realitzar la Reprise 3 finalitzant amb una mitjana de 62,58%.