Beatriz Ferrer-Salat i "Delgado" Campions d'Espanya de Doma

Beatriz-Ferrer-Salat-DELGADOVa finalitzar en el Centro Ecuestre Castilla y Leon de Segòvia el Campionat d'Espanya de Doma Clàssica i Adaptada 2019, amb un or i quatre podis per a la nostra delegació.

Beatriz Ferrer-Salat i "Delgado" van complir els pronòstics i van finalitzar amb la seva quarta medalla d'or consecutiva. Diumenge a la Kur van superar els 80 de mitjana (80.85), deixant a més de quatre punts als seus rivals. La medalla de plata va ser per  Claudio Castilla que va muntar a "Alcaide" i va completar el podi Juan Antonio Jiménez amb "Euclides Mor"  .

L'endemà de l'Absolut, van acabar les proves del Campionat d'Espanya de Doma Adaptada, on la nostra delegació va finalitzar amb molt bons resultats.

En Grau III el triomf va ser per a la murciana Carmen López i "Abade de Seine" i Pere Pascual i "Belgian Beauty" representant de la FCH va ocupar la segona plaça.

Finalment, es va estrenar la categoria de Grau VI. La medalla de bronze va ser per Blanca Granados i "Olé la Campana",  la van acompanyar al podi María Sánchez amb "Olimpico XIX" i Alejandro José Espejo i "Operario VI" que van ser or i plata respectivament. Medalla de bronze també per Marta Rosas Gil Vernet amb "Music la Devesa" a Grau V. A més, Sussi Ventura va prendre part amb "Dorado" al Critèrium Grau IV.

CTO-ESp-pe-19-11
CTO-ESp-pe-19-6