Salt d'obstacles al QMT de Reus

qmt salt reusUn doble concurs de salt va tenir lloc al Centre Hipic QMT Reus el diumenge passat, disputant entre ambdós un total d'onze proves.

En el concurs de Ponis es van disputar quatre proves. En categoria A2 Noemi Anguera amb "Hidalgo" van finalitzar el seu recorregut sense falta. Úrsula Canovas va ser la guanyadora en B2 muntant a "Petit Noir", mentre que a B3 guanyava Kiona Gombau amb "Dulce". Elsa Oriola i "Okehurst Mr T" va ser l'únic binomi participant en Ponis D.

Otello Sgueglia i "Quinny Medoc" van realitzar un recorregut sense falta en la prova d'1,20 del CST1 *. Josep Mª Torrell amb "Cantura" van ser els millors de 1,10 tot i cometre un enderroc. Elsa Oriola amb "Okehurst Mr T" guanyava 1 m, mentre que Pep Pol Guinart amb "Volzanas" feien el mateix  en 0,90, aquest genet muntant a "Aretta SR" va ser el guanyador de 0,80 prova disputada en dues fases . Dos recorreguts sense falta a 0,60 per Maria Farre amb "Bisbal" i Mariona Nubiola amb "King Henry" que van finalitzar primeres execuas en ser una prova sense crono. També la prova de 0,40 es va disputar sota el barem A sense crono finalitzant diversos participants primers execuos.