AMTUNA/CECYL acull el Campionat d'Espanya DC de Menors 2019

Cartel Campeonato España Menores Doma 2019A les instal·lacions del Centro Ecuestre Castilla y Leon està tot preparat perquè aquesta tarda comenci el Campionat d'Espanya de DC de Menors que arrenca amb la inspecció veterinària d'infantils i juvenils seguida de la reunió tècnica.

Dimecres al matí està destinat a entrenaments, disputant-se les primeres qualificatives a partir de les 15:00 h. Un cop finalitzades, a les 20:15 h, es realitzarà la desfilada de les comunitats que prenen part en aquesta nova edició del campionat. Dissabte a la tarda es coneixeran els medallistes per equips, mentre que les finals individuals de totes les categories es disputaran diumenge.

La delegació catalana estarà formada per vuit equips, set participaran representant a la Federació i un al Club Esportiu Lauro Aguiló. A títol individual 43 participants catalans prendran part per aconseguir alguna medalla.

Juan Carlos Campos presidirà l'equip de jutges i Maria Auxiliadora Carrión actuarà com a cap de comissaris. La RFHE ha nomenat com el seu representant a Aránzazu Flores.

Molta sort a tots!

Inscrits FCH