Vallgorguina va celebrar un concurs de doma

IMG 9304Dos concursos de doma clàssica, categories 0 * i 1 *, es van celebrar diumenge passat al C.A.R.E. Horse Vallgorguina

CDT0 *

Ivett Ferrer i "Blackie" van finalitzar l'AP Ponis amb una mitjana de 65,650%, mentre que en la classificació de cavalls la millor puntuació va ser per a Laura Fernández amb "Giovani" (69,850%). Les tres primeres posicions de la Reprise 1, van ser per a Xavi Navarro amb "Divo XXI" (65,217%), Laia Ruscadella amb "Lua" (62,609%) i Claudia Ferrer amb "Mounadel B" (57,391%). A la Reprise 3 la millor puntuació va ser per Noemi Moreno i "Patros" (64,857%).

CDT1 *

"Seni Uranio II" muntat per Jesús Àngel Moreno i "Dimacier" de Lucia Galbis van ser els millors en 5 i 6 anys respectivament. Molt bona puntuació per Noa Quadres i "Naranjito XLV" (68,011%) en Alevins Equips. Laia Canut amb "Sant Hit d'Alo" (68,141%), Marti Ponsa amb "Banquer Jav" (63,131%) i Sandra Alonso amb "Flamenco" (63,542%) van ser els únics binomis que van participar en Infantils Equips, Juvenils Equips i Rider 2B respectivament. El guanyador de la Clàssica 1 amb una mitjana de 66,000% va ser Cristofol Marques muntant a "Charlie Tango BCN" seguit de Lucia Galbis amb "Summer Time" (64,857%) i Ariadna Roca amb "Movido XVIII" (63,429%). Sandra Alonso i "Jocoso la Campana" van ser els guanyadors de la Sant Jordi.