Aquest cap de setmana doma a Girona i Tarragona

descarga 1Centre Hipic Catllar celebrarà diumenge un triple concurs de doma clàssica, categories 0*, 1* i ponis. Durant el mateix dia tindrà lloc al C.H. Omega de Girona dos concursos de 0* i 1*

A Tarragona i Girona es disputaran les sis proves corresponents al 0 *, AP prèvia, AP i les reprises 1, 2, 3 i 4, més preliminar 4, 5, 6 i 7 anys, Alevins Equips, Infantils Equips, Juvenils 0E Equips, juvenils Equips, Clàssica 1 i Sant Jordi que són les que formen part del CDT1 *. A més al Club Hípic Catllar tindran lloc proves per a totes les categories de ponis.

El jurat a Tarragona estarà format per Barbara Regas com a president, Monica Carbonell, Jordi Albets i Nadine Thomas com a vocals. La FCH ha nomenat per a aquesta ocasió a Socorro Blas com el seu representant.

Meritxell Pontes presidirà el jurat del Club Hiic Omega, acompanyada d'Albert Massuet i Lluis Fabregat com a vocals. Jordi Pontes assumirà les tasques de delegat federatiu.