Revisió calendari 2020 de Doma Clàssica

calen prov 2020 DCLa RFHE ens fa arribar un comunicat sol·licitant als comitès organitzadors de competicions de doma clàssica revisin el seu calendari 2020

Analitzat el calendari provisional de competicions sol·licitades per al Calendari de Doma Clàssica de la RFHE el 2020 s'han detectat un nombre molt ampli de sol·licituds

Es donen circumstàncies com que:

• Hi ha organitzacions que demanen concursos durant l'any sense definir on es van a realitzar. Sí la ciutat, però no el lloc
  • Competicions en una mateixa ciutat, de la mateixa categoria i durant el mateix cap de setmana.
  • Organitzacions amb un nombre molt ampli de competicions que abasten gairebé la meitat de dates de l'any.
  • Existeixen antecedents en anys previs que posen en relleu la suspensió d'un bon nombre de competicions inicialment demanades.

Sent l'obligació de la federació el vetllar per l'interès tant de les organitzacions com dels esportistes i oficials, que han de programar un calendari el més complet i real possible, ens veiem en la necessitat de recordar el contingut de l'Annex IV de el Reglament General de la RFHE que estableix el següent:

Anexo IV Suspensión de Competiciones

a) Suspensión de una competición entre la fecha de la aprobación de su incorporación al Calendario Oficial y dos meses antes del inicio de la misma (fecha límite para la entrada del Avance de Programa en la RFHE, RG. Art. 113):

- El C.O. deberá abonar los gastos de inclusión en calendario y perderá el derecho sobre las fechas solicitadas.

En caso de reincidencia o de suspensión de dos o más competiciones en un mismo año, sólo serán aceptadas nuevas peticiones previa consignación de una fianza que establecerá la Junta Directiva de la RFHE en función de la categoría del concurso.

b) Suspensión de una competición en el plazo comprendido entre la fecha límite para entrada del Avance de Programa (dos meses) y la fecha de inicio:

– El C.O. deberá abonar los gastos de inclusión en el calendario y perderá el derecho sobre las fechas solicitadas.

Además, en este caso, la suspensión de una competición, salvo causa de fuerza mayor, dará lugar a las siguientes sanciones, obligaciones e indemnizaciones:

1. Perdida, en su caso, de la fianza depositada y Sanción Federativa en los términos previstos por el Reglamento Disciplinario.

2. Si la suspensión se produce entre los 5 y 15 días anteriores a la iniciación:

• - Sanción Federativa en los términos previstos por el Reglamento Disciplinario.
  • - Obligación de aviso por cualquier medio de comunicación fehaciente a todos los participantes inscritos

3. Si se produce entre el día del comienzo y 5 días antes:

• - Indemnización de 0,19 € por caballo y kilómetro ida y regreso a aquellos participantes que acrediten haber realizado el viaje.

Agrairem revisin les seves peticions i, si escau, les s'ajustin a la major realitat possible per tal de poder presentar a l'assemblea de la RFHE, prevista per a la primera setmana del mes de desembre, el calendari més fiable.

calendari sol.licitat 2020