Últims concursos puntuables per a les lligues de doma

44Yeguada las Lunas, a Sant Esteve de Palautordera, celebrarà aquest cap de setmana els dos últims concursos de doma clàssica puntuables per la Lliga 2019.

Un d'ells tindrà lloc el dissabte 23 i l'altre el diumenge 24. En ambdues jornades se celebraran tres concursos, categories 1 *, 0 * i ponis. Les proves del CDT1 * són, preliminar 4, 5, 6 i 7 anys, Alevins Equips, Infantils Equips, Juvenil 0E Equips, Clàssica 1 i Sant Jordi. AP Prèvia, AP i les Reprises 1, 2, 3 i 4 són les corresponents al CDT0*. El CDTP tindrà proves per a totes les categories.

L'equip d'oficials en el concurs de dissabte estarà format per Paquita Kriens com a president de jurat, Meritxell Pontes i Mònica Carbonell com a vocals. Socorro Blas serà la representant de la FCH.

El jurat de el concurs de diumenge estarà presidit per Meritxell Agramunt. Els vocals d'aquesta jornada seran Paquita Kriens, Carlos Gracia, Albert Massuet i Lluís Fabregat. La FCH ha nomenat per a aquesta ocasió a Eva María López com el seu representant.