Les finals de les lligues de DC es disputen al C.A.V.A.

07 10 12 Final Lliga FCHAJORNAT El proper cap de setmana les instal·lacions de Club Hípic Sant Marti Vell acolliran les finals de les lligues de doma clàssica de 0* i 1*, així com la final de la lliga Paraeqüestre i la de lliga de Ponis DC

Dissabte 7 tindrà lloc la final de la Lliga 0 * on es decidiran els guanyadors de les proves corresponents a aquesta categoria, AP prèvia, AP i les represes 1, 2, 3 i 4. Tant a títol individual com per equips.

Benjamins, Alevins Equips, Open gener, Infantils Equips, Open 2, Juvenils 0E Equips, Juvenils Equips, Clàssica 1 i Sant Jordi són les proves que formen part de la final de la Lliga 1 * que es disputarà  el diumenge 9. Durant aquesta jornada també es celebraran les finals de la lliga de ponis categories A, B, C i D i les de la final de la lliga Paraeqüestre, AP Prèvia, Grau i Novell A i Grau VI A

El jurat per a la final del 0* estarà format per Meritxell Pontes com a president, Dominique Grillot, Manuel Ortiz, Carles Cid, Socorro Blas i Meritxell Agramunt com a vocals

Socorro Blas ha estat l'escollida per presidir el jurat de la final de la lliga 1*, acompanyada pels vocals Albert Massuet, Meritxell Pontes, Carlos Cid, Meritxell Agramunt i Dominique Grillot.

La FCH ha nomenat com els seus representants per a aquestes finals de les Lligues 2019 a Eva María López per dissabte i Jordi Pontes diumenge.

Horaris provisionals