Finalitzat el primer clínic de la FCH amb Miki Jorda

CAVA-clinic-miky-18-enero Durant els dies 18 i 19 de gener 2020 ha tingut lloc a les instal·lacions del CAVA el primer clínic de doma clàssica de la temporada a càrrec de Miki Jordà.

La Federació Catalana d'Hípica ha premiat els guanyadors de les Lligues territorials de les categories CDT0 * i CDT1 * amb un clínic totalment gratuït de dos dies a càrrec de el prestigiós genet, entrenador i actual director tècnic de la RFHE Miki Jordà.

Ha estat un cap de setmana intens on tots els guanyadors des de la Reprise AP fins al nivell Sant Jordi han pogut gaudir dels coneixements de l'actual director tècnic.

L'entrenador ha estat molt proper a tots els genets i amazones així com amb els entrenadors i s'ha implicat amb cadascun dels binomis independentment de el nivell tècnic o de l'edat dels mateixos.

Els participants del clínic han estat els següents: Angela Cortés, Estelle Folon, Amanda Wadel, Nicole Dependre, Claudia Marín, Berta Membrive, Ariane Alonso, Joan Fornies, Silvia Mas, Jordi VIIa, Afirca van Ejle, Cristòfol Marquès i Lourdes Rotellar.

Genets catalans des de la categoria benjamí fins al nivell Sant Jordi han pogut aprendre de la mà de l'actual director tècnic de la Reial Federació Hípica Espanyola. Una oportunitat ben merescuda després tot un any de competició territorial en doma clàssica. Aquest clínic ha estat possible gràcies a la col·laboració de la RFHE i la comissió de doma clàssica de la FCH.

CAVA-clinic-miky-18-enero4
CAVA-clinic-miky-18-enero3