CPEDT1* + CDT0* + CDT1* "E" desescalada en Hípica Can Vila

Can Vila 28 junioLes instal·lacions de Can Vila a Sant Esteve de Palautordera acullen diumenge un triple concurs territorial de doma clàssica.

Durant la jornada es podrà gaudir de totes les proves corresponents al 0 *, AP Prèvia, AP i les Reprises 1, 2, 3 i 4, més preliminar 4, 5, 6 i 7 anys, Alevins Equips, Infantils Equips, Juvenils 0* Equips, Juvenils Equips, Clàssica 1 i Sant Jordi que són les que formen part de l'1*. A més, es disputaran proves per a tots els graus del concurs paraeqüestre.

Paquita Kriens presidirà el jurat del qual també formaran part Barbara Regas i Lluís Fabregat com a vocals. Albert Massuet actuarà de comissari i Socorro Blas assumirà les tasques de delegat federatiu.