La Doma Clàssica va inaugurar la Ruta de la Cerdanya

20200705 110958 1000x1000Els dies 4 i 5 de juliol Club Hípic Cerdanya va celebrar el seu 20è Aniversari de la Ruta de la Cerdanya, seguint la tradició, amb els concursos de Doma Clàssica.

La "Nova Normalitat" registrava imatges i situacions curioses i diferents a les habituals que, de ben segur, ens deixaran aquest aniversari gravat en el record de manera molt especial. Mascaretes, preses de temperatura, gels hidroalcohòlics, acompanyants registrats, documents signats per cada participant com "Declaració Responsable" ... Tot això celebrat, com sempre, en el marc incomparable d'aquest club de Puigcerdà. Uns dies amb clima espectacular i la perfecta organització de club.

Realment destacable va ser la col·laboració de tots els assistents pel que fa a l'ús de màscares i compliment de les normes sanitàries que se'ls sol·licitaven. Cal reconèixer que això no és gens fàcil d'aconseguir quan tots els presents són coneguts, amics i familiars dels participants. 'MOLTES GRÀCIES A TOTS !!

Agrair també al Comite Organitzador el dur a terme aquests concursos a l’època difícil que estem vivint.

Van col·laborar amb obsequis per a tots els participants de diumenge Ramón Rocafort de "Vehiculos Caballos" i "Furgon caballo.com"  Enhorabona a tots els guanyadors!

La Ruta continua amb les competicions nacionals de salt d'obstacles.

IMG-20200705-WA0005
IMG-20200705-WA0002