CH Vidreres va celebrar un concurs nacional de doma

107104813 2971338929600939 3760391417538991463 oDurant dos dies les instal·lacions de Club Hípic Vidreres van acollir un concurs nacional de doma clàssica categoria 2 *, puntuable per a la Copa ANCCE

Núria Vila muntant a "Frankie Blue BCN" i Laia Molina amb "Cairo" van obtenir les millors puntuacions a 4 i 5 anys respectivament. En les proves d'Alevins Alba Torrent i "Oxford" van ser els millors. La nota  mes alta en Infantils Equips va ser per a Milena Moral amb "Floridor" (74,143%), mentre que a Infantils Individual va ser per Martina Diaz amb "Satchmo" (72,207%). El primer dia de competició Mireia Luz Konovalova amb "Royal Thunder" (69,409%) va ser la guanyadora de Juvenils 0E Equips. Diumenge a Juvenils 0E Individual la victòria va ser per a Joan Fornies amb "Wiridee" (70,833%). Lourdes Aulet i "Donscha" no van tenir rival tant a Juvenils Individual com a Juvenils Equips amb una mitjana de 70,490% en les dues jornades.

Dissabte es va córrer la Sant Jordi-YR Equips, Raquel Bailon amb "Don Ingendeal" van ser els millors puntuats  68,921%. El diumenge a la Sant Jordi -YR Individual la millor nota va ser per a Lluc Fajula amb "Omega Brenda" (67,206%). Ona Sola amb "Espanto" (70,049) i Cristina Wagemans amb "Hianus" (67,990%) van ser les guanyadores de la Sant Jordi dissabte i diumenge respectivament. Ona Sola també guanyava la Intermèdia I disputada diumenge amb un 70, 392%. Jaume Berenguer i "Filomena Imagine" va ser l'únic binomi que va realitzar la reprise de benjamins. A la Clàssica 1 i Clàssica 2 la victòria va ser per a Carolina Albo amb "Pari Aiko"