A Tarrega i Las Lunas es gaudirà de la doma clàssica

cono domaDues dobles concursos de doma se celebraran aquest cap de setmana a Catalunya, concretament al dissabte 18 al Club Escola Hípica Tàrrega, i a la Yeguada Las Lunas el diumenge 19

En tots dos es celebraran CDT0 * + CDT1 * amb totes les proves corresponents a les dues categories. AP prèvia, AP i les represes 1, 2, 3 i 4 formen part de l'0 * i preliminar 4, 5, 6 i 7 anys, Alevins Equips, Infantils Equips, Juvenils 0E Equips, Juvenils Equips, Clàssica 1 i Sant Jordi corresponen a l' 1 *. A més, a les instal·lacions de la Yeguada Las Lunas se celebrarà un concurs de doma paraeqüestre amb proves per a tots els graus.

El jurat de Tarrega estarà presidit per Jordi Albets acompanyat de Lluna Besoli com a vocal. Paquita Kriens acudirà a Sant Esteve de Palautordera com a president del jurat, mentre que Luis Fabregat i Meritxell Pontes seran els vocals. La FCH ha nomenat per a aquest concurs a Leonor Victòria Brozgol com el seu representant.