Celebrat un nacional de doma clàssica

olerdola julioDurant el cap de setmana va tenir lloc a Sant Miquel d'Olerdola un concurs nacional de doma puntuable per a la Copa ANCCE

En 4 anys la millor puntuació dels dos dies va ser per a "Batis de Trujillo" muntat per Ramon Navarro. "Cariñoso Onix" de Lucas Elias (7,000%) va ser el millor dissabte a 5 anys, mentre que diumenge ho va ser "Kosmopolitan" d'Ainoa Mendoza (6,780%). "Jasmijn's Eureka" amb "Tamar Zafra va ser l'únic binomi en 6 anys, finalitzant la seva reprise dissabte amb una mitjana de 7,980%. "Jamaico III" muntat per Agustí Elias va ser el millor 7 anys.

Laia López Rius amb "Bonni" no va tenir rival en les proves d'Infantils. El mateix que Marina Caballero López amb "Volstrupgaards Cassiopeia" en Juvenils 1E. Erik Balasch amb "Disbarats" finalitzava la Clàssica 1 dissabte amb una mitjana de 66,928% i el diumenge amb un 66,607% la Classica 2, sent el millor puntuat en les dues jornades. Patricia Lorente amb "Don Tiesto" únic participant en YR Equips (Sant Jordi) i en Joves Genets Individual. Dissabte es va disputar la Sant Jordi i la victòria va ser per Núria Vila muntant a "Ulterior Pi" (68,872 "). Millor puntuació de la Intermèdia I per Berta Navarro amb "Laurel Mr" que van obtenir una mitjana de 64,215%.