4 ors, 1 plata i 3 bronzes per a Catalunya en el Campionat d'Espanya DC de Menors

Cto Esp 2020 medallasBons resultats per a la nostra delegació que va finalitzar el Campionat d'Espanya de DC Menors, celebrat a Las Cadenas, amb set medalles individuals i una per equips

Divendres es van imposar les primeres medalles del campionat que van correspondre a la prova per equips on l'equip FCH La Pedrera capitanejat per Laura Rocabert i format pels alevins Jeanette Vallvé amb "Zanon" i Alba Torrent amb "Oxford", la infantil Elsa Bosch amb "Lindegaardens Zorro" i el juvenil 0 * Joan Fornies amb "Wiridee", es va adjudicar el bronze.Cto Esp Menores Las Cadenas Sep 2020

En Alevins, la medalla d'or va ser per a la nostra federada Jeanette Vallvé amb "Zanon", la van acompanyar al podi Marc Lagarre amb "Singelwoud 's Evrita", i Carmen F. Gómez Jarabo amb "Nano" plata i bronze respectivament.

L'aragonès Samuel Montero amb "Don Magic" medalla d'or en Infantils, la plata va ser per la catalana, alumna de Paloma Parga, Arianna Abad Feliu amb "Sunboy" i el bronze per Claudia Lledo amb "Cocktail".

Dues medalles en Juvenils 0 * per a Catalunya, Joan Forniés entrenat per Lauro Aguiló i "Wiridee" van aconseguir amb claredat l'or, la balear Aina Suau va ser medalla de plata amb "Hugo 127" i l'alumna de Ferran Serra, la catalana Mireia Luz Konovalova amb "Royal Thunder" es va penjar el bronze.

En Juvenils * la medalla d'or va ser per a la valenciana Roser Serrano amb "Babalú, la plata per al saragossà Javier Guillén amb" Resulto AS "i la catalana Paloma Serrano Suárez amb "Ayrento" medalla de bronze.

L'alumna de Beatriz Ferrer-Salat Júlia Álvarez Abad s'ha penjat l'or amb "Du Pre" a Joves Genets. Carla de la Fuente amb "Fay" medalla de plata i el bronze per a Sergio Morón amb "Farnham L".

Cristina Wagemans i "Dreamboat Bcn" no ha tingut rival en U25, guanyant els tres dies de campionat aconseguint un merescut or. Adrián Roldán amb "Floyd", medalla de plata y Ana Ceña amb "Furco AS" bronze.

Moltes Felicitats!

Classificacions totes les categories i equips