Doma Clàssica a Tarragona i Barcelona

apoyo DCDues dobles concursos territorials de doma  se celebraran el proper diumenge dia 27, concretament al Club Hipic Catllar de Tarragona i a l'Associació Esportiva Care Horse Vallgorguina

En tots dos es celebraran CDT0* + CDT1* amb totes les proves corresponents a les dues categories. AP prèvia, AP i les represes 1, 2, 3 i 4 formen part del 0* i preliminar 4, 5, 6 i 7 anys, Alevins Equips, Infantils Equips, Juvenils 0E Equips, Juvenils Equips, Clàssica 1 i Sant Jordi corresponen a l'1*.

El jurat de Tarragona estarà presidit per Nadine Thomas acompanyat de Socors Blas i Lluís Fabregat com a vocals, Eva María López assumirà les tasques de delegat federatiu. Dominique Grillot acudirà a Vallgorguina com a president del jurat, mentre que Meritxell Pontes serà el vocal. La FCH ha nomenat per a aquest concurs a Anna Madroñal com el seu representant.