Campionat d'Espanya Absolut i Raid internacional en Sta. Susanna

Sta.Susana 2020Organitzat per l'ajuntament de Santa Susanna dema dijous 3 arrancarà la 67 edició del Raid de Barcelona-Santa Susanna del qual formen part tres raid internacionals i tres nacionals, disputant-se també enguany el Campionat d'Espanya Absolut.

El campionat es correrà en dues jornades divendres i dissabte, al mateix temps que el CEI 3*, els participants tindran que completar tres fases diàries de 36, 33 i 27 quilòmetres. També en dues jornades se celebrarà el CEI2*, mentre que el dijous dia 3 tindrà lloc el CEI*. Paral·lelament se celebraran les proves nacionals. Les sortides, arribades i vetgates, estaran ubicats a les instal·lacions esportives municipals de Santa Susanna

Rafael Garrido presidirà el jurat del campionat i concursos nacionals, Manuel Ángel Sánchez González presidirà els internacionals. Anna Jorda serà la presidenta de la comissió veterinària i Eduard Gascon assistirà com a veterinari de tractament.

La RFHE ha nomenat a Elvira Landa Moyano com el seu representant per a tots els concursos nacionals.