IV Congrés per a Jutges de Doma Clàssica

bea delgadoEl Comitè Tècnic Nacional de Jutges de la Reial Federació Hípica Espanyola juntament amb l'Associació Espanyola d'Oficials de Competicions Eqüestres (AEOCE) convoquen el IV Congrés d'Actualització, Anàlisi i Unificació de Criteris de Jutges de Doma Clàssica

El congrés se celebrarà per videoconferència el dissabte 20 de febrer de 10:00 h a 13:00 h i tindrà com a director a D. Juan Carlos Campos Escribano (Jutge Internacional i president de AEOCE).

L'import de la matricula del congrés serà GRATUÏT. Les inscripcions s'han de fer abans de dimecres 17 de febrer, enviant e-mail a AEOCE a la següent adreça de correu electrònic: Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.

INFORMACIÓ CONGRÉS