Convocat un clínic de doma al maig

12 31 d7813 juan manuel munoz diaz esp fuego pre largeEl Departament Tecnic de Doma Clàssica de la RFHE, ha fet pública les llistes dels binomis convocats per a participar en els clinics de formació del Grup Nacional Doma Menors (GNDM)

per a les categories Alevins, Infantils, Juvenils, Joves Genets, U25 i Ponis, publicant també les dates i seus (obertes a adaptar-se a l'evolució de la situació actual).

El clinic de Barcelona (zona est) es celebrara els dies 1 i 2 de maig, estant pendent de confirmar encara en què instal·lacions tindrà lloc. Tots els genets i amazones inclosos en aquests llistats hauran de confirmar per correu electrònic a la RFHE Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo., adjuntan el formulari de l'Annex VIIIA publicat a la pàgina web de la RFHE, degudament emplenat, abans del dia 26 de març de 2021.

Llista de binomis convocats  Seus i dates