Doma Clàssica a Sant Martí Vell

lucas elias 1024x682Mes de cent vint inscrits es van donar cita per a participar en el CDN3* que es va disputar durant tres jornades en les instal·lacions del C.A.V. A.

Jordi Domingo i Linda Swande es van repartir les victòries del Gran Premi. El primer amb “Dolman” amb una mitjana de 71,196% el primer dia, mentre que Linda Swande amb “Baton Rouge C” amb un 72,199% el supero en l'Especial. De la resta de participants destacar l'actuació d'Agustí Elías que amb “Wall Street JV” va fregar els 70 de mitjana i amb “Altaneiro BCN” va obtenir mitjanes pròximes als 69

Triomfs de Ona Sola amb “Sirocco” el dissabte a Sant Jordi i de Olaia Aguilar amb “Goleto” el diumenge. Laia Barranco amb “Valerio” va guanyar la Inter I. La millor mitjana en Clàssica I va ser per a Merche Martínez amb “Goldstar B” i de la Clàssica 2 va ser per a Paloma Parga amb “Leonardo”

En les proves de menors van repetir victòria, Vera Meca i “Sophienhofs Maroon” en ponis, Mireia Luz Konovalova amb “Royal Thunder” en Juvenils 0* i Paloma Serrano amb “Ayrento” en Juvenils.

Referent als cavalls joves triomf de Lucas Elias en quatre anys muntant a “Deflorino Rdt” amb 80,2 en la Final i amb el cinc anys “Lord Sunshine Rdt en Preliminar. Nuria Vila i “Frankie Blue Bcn” guanyaven amb 82,6 la Final 5 anys i la Preliminar quatre anys va ser per a Ramon Navarro amb “Fairplay”. Jordi Cabre amb “Kairo” van guanyar les dues proves de sis anys i en set anys un únic participant Lucas Elias amb “Jorrit