Campionat d'Europa de Doma Clàssica Ch, J & Y

imagesComença demà dimarts, amb la inspecció veterinària, l'europeu de doma de les categories de menors. La inspecció es realitzarà al matí i a última hora de la tarda està previst que se celebri la cerimònia d'obertura.

Formant part dels equips que representaran  a Espanya, es troben nostres federades: Jeanette Vallvé Martin en Children, Marina Caballero Lopez i Carla Ugena Agramunt en Júnior, mentre en què Young Riders participaran, Julia Álvarez Abad i María Guerrero Galve.

Els suplents en Júnior i Your Riders, també pertanyents a la nostra federació, són Paloma Serrano Suarez de Centi i Amelia Urrea Dapena respectivament.

El jurat estarà presidit per l'espanyol Francisco Guerra Diaz. Gotthilf Riexinger de Alemanya actuarà de delegat tècnic i la polonesa Katarzyna Widalska assistirà com a cap de comissaris.

Tota la informació del campionat en directe la trobareu en el següent enllaç: https://online.equipe.com/en/competitions/41194