Celebrat un doble concurs de doma a Reus

qmt DCTal com estava previst el diumenge passat el Club Hipic Reus QMT va viure una intensa jornada de doma clàssica amb dos concursos territorials de 0* i 1*

Cinc proves es van disputar en el CDT0* la millor mitja de l'AP Prèvia va ser per a Lucia Prieto amb “Hassel” que va finalitzar amb un 67,700%. Lena Labandeira muntant a “Gaspar de Valle” va realitzar la reprise AP (69,950%). Una de les proves més concorregudes de la jornada va ser l'AP Ponis on la primera posició va ser per a Ariadna Bertran amb “Nevada” (69,850%). Compartint a “Dama de Cris” Anna Batlle (67,950%) i Julia Mutert (67,550%) van ser segona i tercera respecttivament. Marina Magriña amb “Tango CIX” (66,413%), Carla Magriña amb “Tro Casper” (63,195%) i Michèle Arrufat amb “Hassel” (62,174%) van ocupar els tres primers llocs de la Reprise 1, mentre que la Reprise 3 va tenir un únic participant Airina Petit i “Misterioso XI” (53,786%).

Referent al CDT1*, les millors puntuacions del concurs van ser per a: el sis anys “Luciano” de Josep Castell (69,200%), Mercè Alos amb “Beau Vinckenburgh” (63,571%) en Clàssica 1, Hugo Santiago amb “Capricho” (63,978%) en Alevins Equips, Martina Amigó amb “Os Romani” (66,328%) en Juvenils 0E Equips, Aura Villares amb “Hechicero CIV” (59,192%) en Juvenils Equips i Eloi Villaverde amb “Jalisco Garrocha” (56,953%) en R 3a.