Cursos per a aprendre a trenar

foto curso trenzadoLa vocalia de doma clàssica de la FCH ha organitzat uns cursos de trenat per a totes aquelles persones, federats o no federats, que estiguin interessats a aprendre.

Els cursos se celebraran el pròxim dissabte 17 de juliol en L’Escola Poni Club Granja en Sant Miquel d’Olèrdola i el dissabte dia 21 d'agost en el Centre Hípic del Catllar a Tarragona i estaran impartits per Izascun Igarreta, trenadora professional.

El preu de cada curs és de 10€ per a federats i de 15€ per als no federats. Els horaris previstos, encara que poden ser modificats depenent del numero d'assistents, seran el dissabte 17 de 10 h a 14 h i de 15 h a 19 h.

A continuació, us deixem el full d'inscripció que heu d'enviar emplenada a les adreces de correu electrònic que figuren en ella.

FULL D’INSCRIPCIÓ