CDN** VERANO en Sant Marti Vell

cava 014El C.A.V.A. acollirà aquest cap de setmana dissabte i diumenge, un nou concurs de Doma Nacional a les seves instal·lacions i que en aquesta ocasió serà de categoria 2*, puntuable per la Copa ANCCE, paral·lelament es disputarà un concurs per Ponis.

En aquests moments ja han confirmat la seva presència més de 80 genets i amazones, destacant la participació de  Annabelle Collins, Jordi Domingo, Jessica Castro, Nicole de Lucia, Lluc Fajula, Magin Mateu, entre d’altres, que podran participar en alguna de les proves oficials que correspondran a les Reprises de Benjamins, Alevins, Infantils, Juvenil 0*, Clàssica 1, Juvenil, San Jorge, Rider 1A, Rider 2A, Rider 3A, Kür Junior, Kür YR, Intermedia I, Rider 1B, Rider 2B, Rider 3B i les proves corresponents a Poltres de 4, 5 i 6 anys. En el concurs de Ponis hi haurà proves per totes las categories.

En aquesta ocasió, el Jurat estarà format per Meritxell Agramunt com a president, Maria Jose Vignau, Aranzazu Flores i Socorro Blas, exerciran de vocals. Carmen Lopez Garcia ha estat anomenada per la RFHE com el seu representant