CDT0 * + CDT1 * a Pegasus Hipic Center

logo pegasusDiumenge que ve dia 12 el Club Esportiu Pegasus Hípic Penedès, situat al municipi de Llerona, Barcelona, celebrarà un doble concurs territorial de doma, categories 0 * i 1 *, tots dos puntuables per a les Lligues de DC 2021

Durant la jornada es disputaran totes les proves corresponents a les categories dels dos concursos, Preliminar 4, 5, 6 i 7 anys, Alevins Equips, Infantils Equips, Juvenil 0E Equips, Clàssica 1 i Sant Jordi corresponents al 1* i l’AP Prèvia,  AP i les reprises 1, 2, 3 i 4 que formen part del 0*. El jurat estarà format per Paquita Kriens com a president, juntament amb Socorro Blas i Lluís Fabregat com a vocals. Mònica Carbonell assumirà les tasques de delegat federatiu.