Doma Clàssica a Barcelona i Girona

93d495521b4cc19453d69bcaf06650a4Dos hípiques catalanes gaudiran el proper diumenge de la doma clàssica, concretament a les instal·lacions de Club Esportiu Equus Can Caldes i al Club Hipic Vidreres.

En tots dos clubs es celebraran els concursos, CDT0 * + CDT1 * + CDTP0 * + CPEDT1 * amb totes les proves corresponents a les categories dels quatre concursos.

El jurat de Can Caldes estarà presidit per Barbara Regas Grillot acompanyada de Dominique Grillot Viu, Meritxell Pontes Salazar i Manuel Ortiz Portes com a vocals, Carles Cid Cazorla assumirà les tasques de delegat federatiu. Meritxell Agramunt Villar acudirà a Vidreres com a president del jurat, mentre que Socorro Blas Ballesteros, Jordi Pontes Martínez i Marina Colominas Murciano seran els vocals. La FCH ha nomenat per a aquest concurs a Jordi Albets Vilaró com el seu representant.