Catllar i Vallgorguina gaudiran de la doma

bitlessDiumenge que ve al Centre Hipic del Catllar a Tarragona i en el Care Horse Vallgorguina a la província de Barcelona, es disputaran diversos concursos territorials de doma clàssica de diferents categories.

CDT0 * + CDT1 * se celebraran a Vallgorguina amb totes les proves corresponents a la categoria de tots dos concursos. A Tarragona a més del 0* i 1* es disputaran un concurs per ponis, amb totes les categories i un altre de doma adaptada amb proves per a tots els graus.

Dominique Grillot presidirà el jurat del Care Horse Vallgorguina, Paquita Kriens, Meritxell Pontes i Meritxell Agramunt seran els vocals. Socorro Blas assumirà les tasques de delegat federatiu. Al Centre Hípic del Catllar el jurat estarà format per Nadine Thomas com a president, Bàrbara Regas, Lluís Fabregat i Carles Cid com a vocals. La FCH ha nomenat Manuel Ortiz com el seu representant.